Den ubeskrivelige men deilige følelsen

Lukas sover nå søtt i senga si, mett og fornøyd. Mens mammsen har tatt en laaaang, deilig, varm dusj etter å ha startet dagen med en herlig treningsøkt. Sitter nå her i rene klær som dufter himmelsk og innetar den sunne, gode frokosten min. Hverdagslykke! 

ÅÅh, det var så herlig å starte på igjen!! SOm jeg har lengtet etter trening. JA, dette var jammen suksess, gleder meg allerede til i morgen! Trente en times tid i dag, begynte rolig. Trente både styrke og kondisjon. Greit å ikke være for lenge når Lukas er i barnepassen for første gang. Barnepassen gikk kjempe bra, Lukas storkoset seg og så på, og studerte alle de andre barna når jeg gikk derfra. Da jeg kom tilbake etter en times tid var han litt trist, men mest fordi han var trøtt.  

Å starte dagen med en treningsøkt  = Thumbs up!

2 kommentarer

Siste innlegg