Puh, Endelig

….Kan jeg sette meg ned å slappe av litt. I dag har jeg konstant vært på farten. 

Dagen startet med at jeg og Lukas ble sluppet av på treningssenteret, mens kjæresten min tok med seg bila for å dra på et annet treningssenter. Jeg var med på Pulsstep for første gang i mitt liv. Det er mange timer jeg prøver for første gang for tiden, og blir stadig like positivt overrasket. Dette var en knalltime, og det var umulig å IKKE slite seg ut! Jeg kjenner det i hele kroppen!! Og ble SLIIITEN!! Det var godt det!

Etterpå tok vi med oss vogna og trillet til CitySyd, og det føltes som en kamp i all den snøen, spesielt fordi jeg var så stiv i hele kroppen. På City SYd var det heldigvis ikke kaos, fordi vi kom dit tidlig nok. FIkk handlet noen julegaver, byttet noen klær jeg har kjøpt tidligere, og handlet inn det siste av mat og stasj vi trenger for jula. Deretter kom kjæresten min og plukket oss opp, og vi dro videre på en handlerunde sammen.

Og hjemme har alt gått i et kjør. Nå har jeg endelig noen sekunder til å slappe av! MEN Snart skal jeg pakke inn de siste julegavene….. Det blir koselig! 

Er du ferdig med alle julegavene? 

3 kommentarer

Siste innlegg