Trening? Nei takk!

Flink som jeg er så hadde jeg booket en gruppetime til klokka 10 i morgest: PULSSPINN!! Men da klokka ringte, fristet dyna mer enn trening.  Iallefall når Lukas sov som en stein ved siden av meg. Jeg valgte å slumre klokka, og nyyyyte at vi kunne sove lenge. Og lenge sov vi, sto ikke opp før 10. Timen ble avlyst, men Lukas ble levert til bestemor slik at mammsen, onkel og tante kunne dra å ta sol! Det var godt for en vinterblek hud! 


ByBye workout, see you soon!

Resten av dagen har jeg brukt på å gjøre ferdig julegavene. Var smart å droppet shoppingsentrene, men dro på avsidesliggende butikker der det ikke var noen folk. Det er digg i det ellers så stressende julekaoset! Senere leverte vi alle pakkene der vi skal være på julaften. Det ble fullt for å si det mildt! 

2 kommentarer

Siste innlegg