Julekveld hos ny familie

Da jeg hadde åpnet noen pakker hos mamma, skiftet jeg outfit for kvelden, pakket med meg sakene mine og dro til Kleins family for å åpne resten av pakkene. Da jeg kom dit var de allerede i fullgang med gaveåpninga, og Victoria og Randall hadde allerede rukket å forlove seg før jeg kom. Det var så mange pakker, og vi holdt på med gaveåpning til klokka  1 på natta! Sick!!

Lukas sovnet heldigvis i bila på vei dit, og fikk en liten dupp slik at han holdt ut resten av kvelden. Han storkoset seg og dro på fang til fang hele kvelden. Han elsekr folk og oppmerksomhet, så dette var midt i blinken for han. 

Vi fikk utrolig mye fine gaver, jeg fikk alt jeg ønsket meg og mye mer! Skal legge ut bilder senere. 

Har du fått mye fint? 

(Vinneren av siste kalenderluke ble Tine)

1 kommentar

Siste innlegg