The Sunday Feeling

Det var vell ikke til å unngå: nå har jeg blitt syk jeg også. Det klør i halsen, og jeg har fått en ordentlig omgang med forkjølelse.Å jeg som trodde jeg skulle slippe unna denne gangen.

Etter at jeg hadde kyssesyken da jeg var 16 år har immunforsvaret blitt svekket, og jeg har blitt syk bare noen har hostet mot meg på bussen. Men i den siste tiden tror jeg at jeg endelig har blitt sterkere, jeg har jo ikke hatt influensa enda, enda mange rundt meg hadde det….. Men nå er jeg altså forkjølet,  TYPISK altså! Jeg har ikke tid til å være syk, så kommer ikke til å la det få lov å påvirke hverdagen på noen som helst måte! Just dont have time for it! 


 

4 kommentarer
    1. Jeg fikk også kyssesyken da jeg var 16 år. Har hatt et elendlig immunforsvar frem til nå, nå har jeg nesten ikke vært syk.
      Legen min sa at man kan ha dårlig immunforsvar i hvertfall 7 år etterpå, og for min del er det sånn nøyaktig 6 år siden jeg hadde kyssesyken.

    2. tobletre: oiii, er det så lenge det varer det dårlige immunforsvvaret ja? det stemmer jo bra. håper det bare blir bedre og bedre fremover 😀 hhehe

    3. Ja, fikk helt sjokk når legen sa det, hehe.. Jeg var aldri syk før jeg fikk det, og da lå jeg rett ut i 2 mnd’er.Så har jeg vært mye syk, spesielt de 4 siste årene da jeg har jobbet i bhg og barneskole. Men ser ut til at det har blitt litt bedre nå:) Håper det går bedre med deg også:)

    4. Fin blogg du har. Så synd at du har blitt syk. Ønsker deg riktig god bedring. Sminkefri på søndag var en god ide. Du ser meget fresh ut, til tross for at du ikke er i form. Så trøst deg med at du ihvertfall ikke ser syk ut,

Siste innlegg