OMG! Livredd!!

I dag dro jeg og Lukas for å hente kjæresten på skolen i byen. Kjørte over Granåsen, og der er det MYE skog. Har ofte tenkt på at det kan komme elger i veien der, MEN VAR IKKE FORBEREDT på at det plutselig skulle stå en elg foran meg. Da vi kjørte oppover, sto det plutselig en DIGER elg midt i veien. Jeg ble livredd for at den skulle løpe mot oss, for elg mot bil er FARLIG. 

Lettet ble jeg da han sprang videre innover skogen. Puuuh!!!

Men jeg var likevell redd resten av veien vi kjørte, for det var så sinnsykt glatt. Da jeg kom inn mot et kryss, og lyset gikk fra grønnt til rødt, rakk jeg nesten ikke å bremse. Bila sklei iallefall 5 meter, mens jeg bråbremset. Det gikk heldigvis bra denne gangen også, men jeg er livredd hver gang jeg kjører på glatta. Kjæresten kjørte hele veien hjem, slik at jeg kunne puste litt igjen, hehehe. Jeg er uerfaren på slikt føre enda! 

20 kommentarer

Siste innlegg