Sabotasje

Heregud for en dag!!! Først virket det som facebooken min var hacket, alle gruppene jeg er medlem i var slettet, bildene var borte og menylinja kom ikke opp. Infoen om meg var også borte. Sterrende, jeg vil ikke lage ny profil!

Deretter dro vi til legen, jeg og Lukas. Og da vi kom frem oppdaget jeg at forhjulet var punktert. Ikke rart det har vært glatt å kjøre på veien, når vi ikke hadde luft i ene forhjulet. Følte meg litt fortapt der jeg stod, uten fungerende bil og syk baby. Skulle nesten tro noen prøvde å være slem mot meg siden alt skjedde på en gang.

Heldigvis kom pappa og hjalp meg og Lukas med noe som heter Hjulfix og fyllte på luft, slik at jeg kunne kjøre til nærmeste bensinstasjon å fylle på enda mer. No gjennstår å levere bila på verksted slik at de får finne hullet i dekket og tette det. Men det utsetter jeg til Mandag. Rekker det ikke i dag. 

Da vi kom hjem var facebooken i tipp topp stand igjen. HURRA!! Og jeg er fortsatt like positiv og blid, i dag har jeg bare ledd av alt, synes det er så komisk at alt må skje samtidig. 


(flekken ved øyet er et sår hvis noen lurer. Lukas kloret med med tåa si:P)

Har du hatt en dårlig eller bra dag  i dag? 🙂

24 kommentarer

Siste innlegg