Sykt

I går når jeg la meg var jeg sykelig tørst, men jeg gjorde ingenting med det. Og da jeg våknet i morgest var jeg fortsatt utrolig tørst. Da jeg tittet i speilet oppdaget jeg at huden i ansiktet var forferdelig tørr, og jeg flasset av flere steder. Så det er faktisk en sammenheng mellom vann og hud, det var klart og tydelig! Visste ikke at vann påvirker huden så mye!

Lukas våknet litt for tidlig for min smak i dag, men jeg kan ikke klandre han, han hadde trossalt hosteanfall. Det eneste anfallet siden han la seg i går, så han har nok blitt mye bedre! HURRA! Siden han var litt kvikkere dro vi en tur på CitySYd og dro for å hente en spenenende pakke som dere skal få se litt senere i dag.

Nå må jeg legge Luaks for sin 1. dupp. Ha en fin Lørdag så lenge!

Hva skal du i dag?

16 kommentarer

Siste innlegg