Nå blir dere glad!

Småbarnsmødre!  Jeg har en god nyhet til dere!

Dere vet sikkert om Newbie klærne de selger til Babyer på Kappahl?! Jeg har alltid vært helt forelska i de klærne, og kjøpte masse til Lukas fra Newbie kolleksjonen. Trist ble jeg da Lukas ble for stor for disse klærne, som gikk opp til størrelse 74. 

Derfor ble jeg utrolig glad da jeg fikk vite at Newbie nå lanserer klær i større størrelser, nemlig 80-98!!! Endelig kan vi bruke disse delikate barneklærne igjen. Ett plagg fra Newbie var faktisk en av de første plaggene Lukas brukte da han kom til verden, en nydelig grå heldress. Helt siden da har jeg vært forelsket! (Ja, det går faktisk an å være forelsket i klær, hehe) 

Det som er så bra med klærne i Newbieserien, i tillegg til at de er veldig delikate, er at plaggene er produsert i naturmaterialer for å ta hensyn til barnets følsomme hud, og for å medvirke til et bedre miljø. Klærne består av 100% økologisk bomull.

Den  nye kolleksjonen er tilpasset at barna har reist seg og begynt å gå. Som jeg gleder meg til å handle inn fra denne kolleksjonen.

Du finner klærne på Kappahl fra Uke 10!! (Cant wait!)


Liker du klærne fra Newbie?

17 kommentarer

Siste innlegg