Wow, helt perfekt

I dag tok jeg med Lukas til legen IGJEN! Ikke fordi han har blitt verre, men fordi vi skulle komme tilbake 2 uker etter den første legetimen for å sjekke ørebetennelsen. Tydligvis så var det noe veske i øret som var betennt, og legen skulle sjekke om vesken var forsvunnet nå 2 uker senere. Og vi fikk gode nyheter, øret var helt perfekt. Og Lukas er i strålende form. Han hoster litt, men ellers er alt tipp topp.

Etterpå dro vi en tur i byen. Det er ikke ofte vi drar på byturer for tiden, så det var koselig å tusle en tur. Dro innom mange butikker vi sjelden er i, og fikk sannelig handlet litt på Lille Martine denne gangen også. I dag kjøpte vi et nydelig sett fra Mayoral! Jeg ble helt forelsket da jeg så det, og heldigvis hadde de størrelsen til Lukas. Nå er klærne til vask, og jeg GLEDER meg til å bruke dem! Var det ikke søtt? 

Nå må jeg gå å forberede litt bursdag her i hjemmet. Skaal pynte, lage mat, pakke inn gaver og rydde mens kjæresten tar seg ei treningsøkt på treningsrommet. Ha en fin kveld alle sammen! 

16 kommentarer

Siste innlegg