Keep a smile

I går morgest hadde jeg ordnet meg til trening, pakket treningsbaggen og kommet meg ut døra. Da jeg kom frem til bilen vår som stod på parkeringsplassen, så jeg at den ene døren ikke var lukket ordentlig. “OH NO!!!” tenkte jeg med en gang. Det var vell ikke håp om å få start på den da, siden den har stått sånn siden Fredagen! Rett hadde jeg, bilen var helt død. Derfor måtte vi vente noen timer for å få hjelp, så det ordnet seg  til slutt!! Men det ble ingen trening på meg, det rakk jeg ikke; Kjedelig.

Men jeg og Lukas satte ikke hjem og kjedet oss fordi. Vi dro på besøk til svigers som hadde invitert oss på sodd og morsdagskake! Det var koselig ja! Lukas storkoset seg han også, for han elsker jo å farte rundt 🙂 Kjæresten satt hjemme med skolearbeid i mens, han har jo alltid så mye å gjøre, og rekker ikke alltid å bli med på alt. Men vi koset oss uansett kjempe masse! 

Har du hatt en fin helg? 

13 kommentarer

Siste innlegg