Så måtte vi til legen da

Natten fra Tirsdag til Onsdag var forferdelig. Lukas våknet hvert 10.minutt, og sovnet kun hvis jeg strøk på han. Og da sovnet jeg også til slutt igjen, men da våknet han. Med andre ord, jeg sov ikke noe den natten. Men mest synd var det på lille Lukas som hadde det så vondt. Av og til da han våknet ristet han og skalv, og jeg ble selvfølgelig livredd.

Derfor dro vi til legen igår. Heller en gang for mye, så får de bare tro jeg er hypokonder som kommer så ofte. Men ingen kjenner barnet bedre enn mamman, og når man VET noe er galt, er det som regel det. Og jeg hadde rett, det viste seg at Lukas har ørebetennelse på begge ørene!! IKke rart han har hatt forferdelig vondt, huff. Nå fikk han medisin han skal gå på i 3 dager så håper vi det blir bra fort.

Natten i natt var kjempe bra, og han er allerede mye bedre virker det som. VÅknet kun 3 ganger, og sovnet med en gang igjen. Skal tilbake til legen om 2 uker på kontroll for å se at alt har blitt bra! 

8 kommentarer

Siste innlegg