Get FIT!!!

Im working on a project: Get fit!

 I dag dro jeg på treningssenteret og trente på egen hånd en times tid. Både kondisjon og styrke. Hadde også meldt meg på en time jeg aldri har deltatt på tidligere, så jeg ante ikke hva jeg gikk til . Timen heter Xfit og varer kun 30 minutter. 30 minutter er jo ingenting, så det kunne jo ikke være så hardt?!

Der tok jeg sannelig feil, jeg har ALDRI TRENT SÅ HARDT I HELE MITT LIV. (overdriver kanskje litt her nå men) Jeg ble så sliten at jeg fikk blodmak i munnen og greide nesten ikke å drikke vann. Etter timen hadde jeg vondt i magen i flere timer, og hostet lenge. Hahah, jeg har jo ikke såååå dårlig kondis, men jeg ga alt jeg hadde de 30 minuttene. Dette er jammen en effektiv time, og jeg gleder meg allerede til å være med igjen! Tipper 30 minutter på en slik time gir mer uttelling enn trening på egen hånd i 3 timer!! 

Liker du å trene? 

15 kommentarer

Siste innlegg