De første skrittene!

I dag er jeg kjempe fornøyd med egen innsats, dagen startet nemlig på 3t treningssenter. Dro dit grytidlig, og det var godt å komme igang med treningen igjen etter sykdom! 

Etter treninga dro jeg og hentet søstra mi. så dro vi på en  liten bytur. Måtte ha noe til bryllupsinvitasjonene vi skal lage, og utvalget er størst på Panduro. Fant noen fine kort og konvolutter vi skal bruke, og nå gleder jeg meg til å komme igang i kveld!

Etter byturen passet mamma Lukas noen timer, og der tok han sine første skritt! Enn det da?! SÅ herlig, de hadde koset seg masse med Lukas, og spilt gitar, leket, og øvd på å gå. Da Lukas kom hjem var han utslitt og sov i 3 timer:) FLinke lille prinsen <3 

Mens Luaks sov vasket jeg hele leiligheten, kopper, klær, brettet klær og ryddet. Nå er det klart for helg! Herlig!


I love Victorias Secret, Pink

Har du noen planer for helga? 

6 kommentarer

Siste innlegg