Bussy Working Woman

De sise dagene har gått så utrolig fort, har jo nesten ikke rukket å tatt turen innom bloggen. Lukas har begynt å reagere når jeg bruker PCn, han vil gjerne slå på tastaturet og “gjøre sånn som mamma gjør.” Derfor prøver jeg å unngå å bruke PC når han er våken. Bedre å bruke tiden sammen med Lukas på dagtid, og heller leke med han:) Det er jo så koselig!

Været i Trondheim har vært helt ekstremt de siste dagene, men likevell har vi kommet oss ut på tur. Må innrømme det er litt tyngre å trille vogna på slikt føre, men det gir jo bare ekstra trening, og det kan man ikke klage over! Ser dere som bor i Osloområdet har hatt strålende sol, heldig !!

Da jeg var ute å kjørte i dag, møtte dette synet meg:


Er det virkelig mulig? Det var så masse vann at jeg er sikker på at bildøra var dekt med vann da jeg kjørte gjennom. Var livredd for at bila skulle kortslutte når jeg kjørte gjennom, men det gikk heldigvis bra! 

Ellers er det ikke mye å berette, annet enn at jeg har hatt skikkelig hårkrise!! Håret mitt hadde tovet seg i en klump og var umulig å børste. Jeg prøvde alt; balsam, balsamspray, børste vått hår, børste tørt hår, you name it. Vet dere hva det endte med?


HÅRET DATT AV!!! OMG

Har forresten kommet langt med bryllupsinvites!! Resultatet får dere se når jeg er helt ferdig. Her er en sneakPeak

16 kommentarer

Siste innlegg