Hva skal man med personlig trener?

….Når man kan pushe seg selv like hard?

I går møtte jeg søstra mi på trening, hun var nesten ferdig da jeg kom dit, men holdt meg med selskap hele tiden mens jeg trente. Elsker å ha noen å prate med når jeg trener, da går tiden så fort. I dag derimot måtte jeg trene alene, men med godt selskap av herlig musikk på Ipoden og Tv serie på Iphonen.

Dro på trening i 9 tiden. Det er så deilig å trene på morgenen, så har man resten av dagen til andre ting. Tenkte det var på tide med litt ordentlig kondisjonstrening igjen, det er lenge siden jeg har jogget nå. Derfor jogget jeg på 12 i 30 minutter, men med noen pauser på 10 og 9. Jeg er så fornøyd med egen innsats, og jeg ble døds sliten. Tidligere har jeg jogget 1,5 timer lett som bare det, men det er lenge siden. Derfor er jeg fornøyd med 30 min, det er jo en god start.

Når jeg jogget presset jeg meg selv. Man dør jo ikke av å bli svett og sliten. Man trenger  ikke personlig trener når man kan presse seg like bra selv! Det er iallefall min erfaring. Men selvfølgelig hadde det vært greit å hatt en…

8 kommentarer

Siste innlegg