Im sorry!

Sorry lite og dårlig blogging, men gjett hva? Lukas har blitt syk IGJEN!! Han ble smittet av Ariana da vi feiret bursdagen hennes i går. Det er en lang historie, men Ariana var syk, søstra mi kastet opp 3 ganger på kvelden etter at vi hadde dratt, og da jeg skulle legge meg oppdaget jeg at Lukas var GLO varm!

Tok tempen og han hadde 40 i feber, skalv og ristet. Jeg var livredd for feberkramper og ringte legevakta med en gang. De var også litt bekymret fordi Luaks går jo på Antibiotika nå, og skal ikke bli sånn syk. Men det er det vell et virus da? Iallefall, fikk beskjed om å avvente til  idag, og allmenntilstanden er jo ellers på topp!

Resten av bursdagen skal dere få oppdattering på når jeg får hjem kameraet mitt , så kan jeg vise dere bilder samtidig. Det var litt av en prinsessebursdag!

Dagen i går startet perfekt, vi hadde strålende solskinn og noen minusgrader. Det var et perfekt SKITUR-vær, og et perfekt trilletur vær. Er litt sjalu på de som går på ski, for på en slik dag skulle jeg nesten ønske at jeg hadde et par ski, men det har jeg altså ikke.

Jeg og Lukas tok heller vogna og dro ut på en entimers trilletur i skogen. Skiløypene var harde, og perfekt å trille på! Vi storkoset oss i solskinnet: for en herlig start på dagen!


Elsker den nye vognposen fra Jollyroom. Det som er så genialt er at det er glidelås på midten foran, og ikke på sidene slik det var på vår gamle vognpose. Denne er mye lettere å lukke og åpne! Du finner den her. 


Hahahahah, SJEKKE STILEN!!! Fordelen med å bo “på landet” hehehe, byttet bare en sokk jeg sjø! Omg

Har du koset deg i finværet de siste dagene ? 

4 kommentarer

Siste innlegg