Jeg tror jeg dør

I går da jeg la meg kjente jeg at det romlet i magen og at magen var urolig. Etter en time ble jeg sykelig kvalm og måtte innse at jeg har fått omgangssyken! Omg! Jeg har ikke kastet opp siden jeg var lita, for å kaste opp er det vondeste og verste jeg vet. Det er vondere enn å føde et barn spør du meg!

Måtte løpe til doen og i løpet av en time spydde jeg 6 ganger, og 3 gang på hver omgang! Dvd 18 ganger! Et det mulig? Syntes forferdelig synd på meg selv, og spydde flere ganger gjennom natta! For en skitsykdom! Og sååå smittsomt da! Ble smittet på fredagen!

Lukas stakkar ble redd hver gan jeg spydde. Det er jo ikke slik han er vant til å se mammsen. Pappsen måtte være våken å ta seg av han i flere timer fordi jeg var så syk!

I dag er jeg fortsatt møkkdårlig! Det eneste “positive” er at jeg har gått ned 4 kg! Hahah! Omg!

2 kommentarer

Siste innlegg