WÆÆÆ, Guess what????

Vi har bestilt oss tur til SYden!

I Mai reiser jeg, samboeren min og Lukas til syden!! Det blir spenneden! Lukas sin første sydentur:)  Jeg og Alex har ikke vært på tur sammen siden vi bodde i USA, så dette var etterlengtet. Familien til kjæresten min har nettopp kjøpt seg en utrolig fin leilighet i Spania, og der er vi så heldige at vi skal bo. Leiligheten er diger og har tilogmed jacuzzi på balkongen. Der skal vi bo i en uke og bare kose oss! Åh, nå gleder jeg meg skikkelig, det er ikke lenge igjen! 

Må si det er mye å tenke på når man skal ha med småttiser til sydlige strøk, det er så mye jeg lurer på. Skal google meg frem til hva som er fornuftig å ha med, og hva man må huske på. Det første jeg må ordne nå er pass til lille Lukas <3 

Har du noen gode tips for oss som skal ha med en 1åring til syden? Hva bør vi ha med oss? 

8 kommentarer

Siste innlegg