SÅ ble det tur til LEGEN IGJEN da

I dag tok jeg med Luaks til Legen igjen. Hadde nemlig følg-opp time siden han har gått på antibiotika ei uke! Ørebetennelsen var ikke 100prosent borte, men mye bedre. Problemet er bare at han har fått utslett og feber nå som han er ferdig med kuren. Det ble tatt prøver for å sjekke om det er virus, ellers kan det være reaksjon på antibiotikaen. Jeg liker ikke å være like usikker etter å ha vært til legen, som jeg var før jeg dro dit.

Fikk beskejd om å komme tilbake om formen ble verre. Selv er jeg i toppform, men vi må holde oss innendørs siden Luaks har feber. Kjedelig når det er så fint vær ute, men gjør med glede det som er best for han <3 Strax formen er bedre skal vi dra å ordne med pass! Tiden flyr jo så fort, og  det NÆÆRmer seg reise langt i det fjerne!



Ser dere Paradise foresten? Jeg begynte å se på det, men har ikke blitt hekta enda. Synes det er så mange raringer med:P 

3 kommentarer

Siste innlegg