Nå er jeg møkk LEI

Nå er jeg rett og slett møkklei sykdom. Vi var hos legen både Torsdag og Fredag, tok prøver og undersøkte Lukas. Prøvene viser ingenting, og legene finner ingenting som er feil. Men fortsatt har han 40 i feber, og det har han hatt i 6 dager nå. Det kan ikke være normalt!? Får så utrolig vondt av å se hvor ille han har det.  

Fikk beskjed av legen om å gi Paracet hvis feberen var over 39. Den er nærmere 40 og har vært det i 6 dager. På eska står det at paracet ikke skal brukes over lengre tid, og spørr du meg, så er ei uke ganske lenge! Har han fortsatt feber i morgen drar jeg tilbake til legen. På tide å finne ut hva som er galt! omg! Liker ikke å se at nydelige nusket mitt har det så vondt. 

På grunn av denne feberen har vi bare vært hjemme i ei hel uke, og i lengden kan det bli rimelig kjedelig! Det er begrenset hvor mye nytt man finner på hver dag. 


Tryin to stay positive, but it aint easy

Noen som har erfaring med feber hos barn? Hvor lenge er det normalt at det varer?

6 kommentarer
    1. ta å snakk med en nettlege hvis du skjønner hva jeg mener, det er et sånt chaterom av no slag der du kan snakke med en utdanna lege,
      det er ikke normalt for barn å ha feber hele tiden! kan være noe farlig, eller så burde du få lagt han inn på sykehuset for nærmere skjekk 🙂

    2. Stakkars Lukas! Det er lurt å gi han C-vitaminer daglig, for da reduserer du sjansen for å bli syk! 🙂 Lykke til!

    3. Har ikke noen erfaringer men tviler på det er normalt med feber i over en uke. God bedring, håper han blir frisk igjen snart 🙂

    4. Huffda.. Lite erfaring, men jobber i helsevesenet, å det der hørtes ikke normalt ut :/ Ta kontakt med legen imorgen du. Eller dra entur til legevakta? God bedring til lille gutten din 🙂

Siste innlegg