Im an addict

Jeg har en rutine som jeg gjennomfører hver kveld; jeg ser en TV episode eller 2 på Ipaden når jeg har lagt meg i senga. Hahah…. Det synes jeg er så koselig. 

Men når man ser TVserier så går man jo tom for episoder tilslutt, og man må finne noe nytt å se på. Følgende TV show har jeg vært hekta på frem til nå:

  • Desperate Housewives
  • Sex and the City
  • Pretty little liars
  • One tree Hill
  • The lying game
  • Gossip Girl
  • 90210
  • The walking dead
  • The Vampire diaries

Fikk tips fra kjæresten min om at Prison Break var et bra TVshow, og jeg har ikke sett en eneste episode av den serien tidligere. Og han hadde ganske rett; etter en episode var jeg hektet! Jeg har sett en sesong på en uke, og er godt i gang med sesong 2. Jeg er seriøst heeelt hekta, det er jo sååå spennende!!!! 

Hvilke TV serier ser du? 

5 kommentarer
    1. ser på mange av de samme 🙂
      men ser mest på pretty little liars, the hills, keeping up with the kardashians å slike ting 🙂

    2. Jeg og kjæresten har også begynt å se prison break. Beste serien ever:D Tror vi så en sesong på en helg.haha. Så vi er også godt igang med season 2 😀

    3. Syns prison break var knall helt til sesong 3, da begynte jeg å bli lei. Slik var det med lost også, det ble for dumt og for rart etterhvert. Har hørt my bra om sons of anarchy, men ikke somlet meg til å se det ennå. Likte veldig godt drop dead diva, men der er det kun to sesonger. Ellers er jeg veldig glad i the big bang theory, how i met your mother, one tree hill, undercover boss, millionær i forkledning, cougar town og scrubs. Og ikke minst true blood! 😉

Siste innlegg