Det er en god følelse

Selvangivelsen vi fikk i går var en gledelig overraskelse, men likevell var det MASSE som måtte endres. Jeg har aldri endret noe på denne tidligere, og har ikke peiling hvordan jeg går frem. Derfor tok jeg turen til mamma i dag, hun er nemlig litt av en ekspert, og hun lærte meg KJEMPE MYE! Det er en utrolig god følelse å lære så mye at man greier det alene neste gang.

Lukas var også med på besøk til bestemor, og storkoset seg som bare det. Nå har han begynt å gå ordentlig, uten å holde seg fast, og går overalt. Han er så flink, og jeg er så stolt! Hjemme til bestemor gikk han stua rundt, og var kjempe fornøyd 🙂 

Omg, jeg må fortelle dere noe! Stay tuned!

7 kommentarer
    1. Bloggen din er utrolig fin! Jeg bare digger deg linda, måtn du skriver på, og alt med bloggen din! Jeg er helt klart fast leser fra nå av! Hadde vært utrolig koselig om du ville blitt det på min blogg også <3
      Men nå har jeg nettopp lagt ut ett innlegg på bloggen min, jeg har lagd ett galaxy deksel, og vil gjerne høre din mening om det! hadde blitt glad <3 Lyke til videre med den flotte bloggen, du kan komme langt linda<3

    2. Kaisa Elise: nei heldigvis, kunne gått verre. var nemlig fliser på gulvet, men heldigvis løftet han hodet i det han fallt, så han slo ikke hodet i flisene. Puuh

    3. Her er vi også godt fornøyd med skatteoppgjøret 🙂
      Er ikke så flink jeg heller med endringer og sånn, så jeg bruker bare å godkjenne den som den er. Syns den ser riktig ut ihvertfall

Siste innlegg