Stoppet av politiet

I dag var det visst storkontroll på veien fra Klettrundkjøringa mot byen. Det stod sivilpoliti parkert i grøfta, og lengre oppe på veien stod det en politimann og stanset noen biler. Han lot de 5 bilene foran meg kjøre videre, men da det ble min tur, ble jeg vist inn på en sidevei. Det som møtte meg der var 7 andre politifolk, og da ble jeg nervøs, hva har jeg gjort nå da?

Fikk beskjed om å vise vognkort og førerkort, men vognkortet fant jeg ikke! Det er jo kjæresten min sin bil, og jeg har aldri måttet vise vognkortet før, og fant det ikke der det skal ligge. Men heldigvis var det ok, jeg traff på ei hyggelig politidame;) Hun fortalte meg at jeg måtte bytte pære i ene lyset foran på bila, så fikk jeg kjøre videre. PUH. Ikke noe bot eller noe, heldigvis! MEn skal innrømme jeg ble nervøs da de stoppet meg, jeg har jo så dårlig erfaring fra USA.

2 kommentarer

Siste innlegg