En perfekt dag!

I går var jeg og Lukas på farten i hele 12 timer! Vi startet klokken 10 med en shoppingsrunde på Sirkus shopping og Ikea sammens med søstersen. Hun hadde mye hun skulle kjøpe, og vi ble egentlig bare med for kosen sin skyld. SÅ jeg handlet ikke noe annet enn mat. På ikea kjøpte vi kanelboller, det er standard når vi er der. De er jo så gode! Etter noen timer dro vi til Tiller for å møte mamma.

Mamma møtte vi på barnashus, hun skulle nemlig kjøpe gave til småttisene <3 Så gikk turen til Egon på City Syd for verdens beste lunsj. Jeg ELSKER Cobbsalaten de har, den er så god Luaks storkoset seg med rundstykke og juice, og Ariana fikk smake på kylling. Etter en herlig lunsj i trivelig selskap, tok vi en liten shopperunde her også. Mamma kjøpte sååå mye fint til Lukas, han fikk en lekker jakke, en fin genser/jakke og en kul genser.

 Har du smakt Cobbsalat? er den ikke god!

Etter en hektisk dag på shopping, måtte jeg og Lukas hjem for å hente pappsen. Da var det klart for familieselskap fordi svigerfar hadde bursdag. Jeg og Lukas skiftet klær, og pakken inn gaver mens pappsen gjorde seg klar. Og etter en liten time var vi på tur til Fossegrenda. Der fikk vi servert god mat, og kake! Lukas storkoset seg som bare det. Han elsker jo å være med rundt på farten, og elsker oppmerksomheten han får. Lukas var faktisk våken helt til vi kjørte hjem i halv 10 tiden. Dette var en lang dag for han med 12 timer på farten, men han er så tålmodig og snill, og er en engel å ha med seg rundt. Vi har virkelig bare koset oss hele dagen! 

Lukas koser seg med tante

Har du hatt ei fin helg? 

8 kommentarer

Siste innlegg