Must med barn i syden; Reisetrille

Jeg har lenge vært på leting etter reisetrille siden det nærmer seg avreise. Tenkte faktisk å kjøpe en som er brukt, siden vi sikkert kun skal bruke den noen få ganger. Men da jeg tittet rundt på finn.no så fant jeg nesten ingeting. De som solgte brukt skulle ha fra 500 – 700 kr for dem, noe jeg synes er litt for dyrt når det er brukt.

Da bruker jeg heller 500-600 kr på å kjøpe en ny, som er på salg! Som egentlig koster mye mer. Fant denne fine trilla på Jollyroom.no, og er utrolig fornøyd med kjøpet! Er egentlig ikke noe fav av at  Lukas skal bruke ting som er brukt av andre fremmede, så er glad vi valgte å kjøpe ny trille! 


Grunnen til at jeg likte denne så godt er følgende:

  • 5 ulike posisjoner for ryggen. (fint når Lukas skal sove)
  • Demping på hjul
  • Bøyle foran
  • Svingbare forhjul

 

1 kommentar

Siste innlegg