Lunsjdate og kvalitetstid

Planen i år var at Luaks skulle sove før Lunsjdate med mamam og Ariana, men vi rakk det ikke. Hadde bare en time på oss før vi skulle dra, og Lukas sover jo vanligvis 3-4 timer på dagen. Det endte med at han sov seg gjennom hele lunsjdaten. Søtingen storkoset seg i vogna si der han lå så godt. Maten på Egon var fantastisk som alltid, og i går valgte jeg lunsjtallerken, fremfor cobbsalat. Like gode begge to! 


Etter litt mat dro vi på shopping. Jeg fikk meg ei nydelig jakke av mamma som en del av bursdagsgaven min. Jeg har jo bursdag på Lørdag! 

Og som tradisjon hver gang jeg er på CitySYd med Lukas så dro vi innom dyrebutikken denne gangen også. Han våknet nemlig da vi var ferdig med shoppinga. Dyrebutikken er alltid like stas, han elsker å se på dyrene. 

Etter daten med mamma dro jeg og Luaks hjem en bitteliten tur, før vi tok turen videre hjemme til søs og Ariana slik at de fikk litt tid å leke sammen. Merker at søstersen har begynnt å jobbe, for tidligere hang vi sammen hver eneste dag, og nå blir det kun en dag i uken. Men så hadde de plutselig tid til et lite besøk midt i uka. Lukas og Ariana elsker å leke sammen, det er så gøy å se på de, de utforsker omgivelsene, krabber etter hverandre og ler, og lærer hverandre nye ting! 

3 kommentarer

Siste innlegg