Megler på besøk

I natt sov jeg to timer, og det er AAAALT for lite. Jeg fikk ikke sove, for hver gang jeg la meg ned fikk jeg tørrhosteanfall og kløe i halsen! Sovnet i 5 tida på morgenen, og måtte opp kl 7. Da jeg gikk på badet presterte jeg å sovne, og våknet av at mobilen jeg holdt i hånda datt i gulvet. Enn det da, å sovne når man går og er våken?! Skal ikke gå an!

Lukas sov som en helt, og måtte til slutt vekkes fordi vi måtte ut å gjøre noen ærend. Han elsker å sove, og sov søtt i hele natt.

På morgenkvisten shinet jeg hele leiligheten fordi vi skulel få besk av megler. Nei, vi skal ikke selge hvis dere lurte på det, men skulle ha en verdivurdering av leiligheten. Og da er det viktig at leiligheten er på sitt beste! Det ble iallefall kjempe ryddig, og luktet godt og rent. FIkk masse skryt for leiligheten, men vår ikke vite vurderinga før mandagen.


ps: Hvilken hårfarge synes dere jeg har? Folk sier så mye forskjellig

3 kommentarer

Siste innlegg