My Birthday

På Fredagen var jeg oppe halve natta, fordi jeg måtte bake. Da Luaks sovnet skulle jeg lage middag, så spise og rydde bort maten, vaske og rydde leilighet, og etter det var det klart for baking! Jeg hadde  bestemt meg for å lage oreokake, det er nemlig min favoritt. Og den tar jo lang tid å lage, så jeg holdt på til langt på natt. Mens jeg ventet på at den skulle stå i kjøleskapet en time, laget jeg sjokoladekake.

På bursdagen min fikk jeg mail av plantasjen at jeg fikk 7 roser i bursdagsgave, derfor dro jeg å hentet de. Tenkte det ville være fint å pynte bordet med til besøket skulle komme. Jeg fikk det så travelt at jeg rakk ikke en gang å ta på meg finstasen før besøket dukket opp kl 13.30.

Mamma og Tor, søstra mi med samboer og barn, Pappa og søskenene mine hos pappa, broren min og kjæresten kom på bursdagsfeiringa mi. SÅ det var fullt hus! Kjempe koselig, jeg elsker å få besøk, og elsker å få gaver, hehe..

FIkk alt jeg ønsket meg; Sko, massage, smykke, penger, blomster, euro, pengbok og genser. 


Bursdagen min var perfekt, kunne ikke vært bedre. Avsluttet dagen med kvalitetstid sammens med kjæresten min. 

2 kommentarer

Siste innlegg