Another Birthday

I går var vi invitert i bursdagsfeiring hos svigersøstra mi. Vi har nemlig bursdag en dag etter hverandre, jeg den 20. April, og hun den 21. April. Derfor husker jeg alltid bursdagen hennes. Vi var invitert på kaffe og muffins, og det ble servert kake.

Jeg var så heldig og fikk noen gaver jeg også, både fra svigemor og svigefar, begge oldermødrene til Lukas og svigersøstra mi og familien hennes. Åh, som jeg elsker å ha bursdag <3 Tror ingen er mer glad i gaver enn meg, hehehe.

Lukas storkoset seg som alltid når vi er på besøk, og det er masse folk rundt. Han har jo ikke vært hjemme hos tanten sin etter at han begynte å gå, så det var veeldig spennende å utforske en helt ny verden der. Søtingen min <3

 Bursdagsblomstene mine blir bare vakrere for hver dag som går! 


Namnam


Denne lekre blomsten fikk jeg

Helga har vært superkoselig <3

4 kommentarer

Siste innlegg