Sjokkerende Kundeservice

På en svært positiv måte!!

 

Av og til Imponerer kundeservice ulike steder på en svært positiv måte, og i de siste månedene er det to plasser som har utmerket seg i mine øyne. Den første butikken er torshov bilrekvisita på Tiller:

  • Jeg måtte bytte lyspære i lyset foran på bila, og ringte ulike verksteder for å høre hva de tok for jobben. Jeg har jo ikke peiling på slikt selv, og fikk høre at det kostet alt fra 300 kr til 1500 kr. Det spørs på om de måtte av med hele fronten på bila eller om de bare kunne skru ut pæra. Så tok jeg turen på torshov bilrekvisita på Tiller og spurte om de solgte sånn pære jeg hadde behov for. Da fikk jeg utrolig god hjelp av betjeningen der, de var med ut for å se hvilken pære bila trengte, og sa at de godt kunne skifte pære for meg også. Og det skulle de kun har 29 kr for, det var prisen pære kostet! 29 kr!! SICK! Verksted tar minimum 300 kr for samme jobben. Har alltid fått så god hjelp på den butikken, de er utrolig serviceinnstilt og  yter alltid det beste til kunden!

 

  • Det andre stedet er Tempe Dekkservice. Der var vi å kjøpte nye felger og byttet til sommerdekk denne uken. Men da jeg kjørte hjem med bilen så var den ukontrollerbar og svingte i hytt og pine SELV. Bila dro sine egne veier, og jeg ringte tilbake for å få de til å sjekke hva dette kunne komme av. De tok inn bila på nytt, testet den og kjørte en tur for å se hva jeg mente. Det viste seg at det var noe galt med dekkene våre, ingenting med jobben de hadde gjort. Dekkene er ikke helt nye så de vinglet veldig. Men de fikset problemet ved å sette bakdekkene på bila foran, og da ble alt perfekt. Og det gjorde de helt gratis!! Det haddde jeg ikke trodd, for de gjorde jo en jobb for meg som kunde, og brukte jo litt tid på det. Det var iallefall en hyggelig overraskelse! 


Thumbs up!

Er du ofte fornøyd med kundeservice i butikker?

3 kommentarer

Siste innlegg