Nettaviser er ikke bedre enn bloggere

Vet at mange blogglesere hater feilskriving på blogger, og jeg er en av de selv. Hvis jeg finner skrivefeil på bloggen min blir jeg gal, og retter opp så fort jeg ser det! Men det er ikke bare bloggere som har flust av skrivefeil. I de siste ukene har jeg kommet over enorme mengde med skrivefeil på ulike nettaviser, men mest på dagbladet og VG. Kan nesten ikke tro de leser gjennom det de har skrevet før de publiserer det! 


Noen av fangene fanger? (hva betyr det?) og ikke minst MORSTAND???


få LUTT på? 


Lille Byen Byen….


De gjerne utmattet?


LUNSpause?


Motak, heter egentlig MOTTAK

Og sånn ellers:


Synes de virkelig denne er riktig for de brystene?


Who cares om de vil bli samboere?

 

 

Så har du dramatiske VG (vet det står dagbladet i adressefeltet med det var før jeg trykket på enter) Uansett; VG skriver at RUSSEN ble angrepet med syre, veldig dramatisk! Da tenker man fort, “oi hvem var det som angrep uskyldige russ”

Så får du vite sannheten på dagbladet; ÅÅja, de kastet på hverandre ja. Ikke like dramatisk

3 kommentarer

Siste innlegg