Sist var jeg gravid

I dag fikk jeg akutte ryggsmerter i korsryggen, så ille at jeg ikke greier å stå oppreist eller å gå normalt. Ikke greier jeg å bære Lukas eller ta meg av han pga disse smertene heller. Heldigvis kom svigemor å hentet Lukas slik at han heller får kose seg hjemme hos henne.

Sist jeg hadde så vondt i ryggen var jeg gravid og måtte på sykehuset. Da fikk jeg paraglin forte for å dempe smertene, men siden jeg var gravid nektet jeg å bruke tablettene da. Men nå derimot, nå tar jeg de med glede!

Da jeg var gravid varte disse smertene en ukes tid, og jeg greide ikke gå eller stå på 3 dager. Måtte kjøre meg selv rundt i en stol for å komme meg rundt i leiligheten. Håper det blir bra fortere denne gangen. Har ikke tid til sånnt 😛 og må ha en fungerende rygg for å være en god mamma <3

3 kommentarer

Siste innlegg