Ute på Mission

I går dro jeg og Lukas ute på et lite “mission”! Vi skulle nemlig finne den perfekte balsamen til håret mitt, men fant ikke den jeg letet etter. Og da mistet jeg lysten til å gå i butikker. Det eneste vi kjøpte med oss hjem var masse stasj til 17.Mai. Åh, som vi gleder oss! 

Da vi var på den lile, korte shopperunden vår, fikk vi en telefon fra pappan min om vi ville komme på besøk, og det ville vi selvfølgelig! Vi hadde ingen planer for dagen, så det var midt i blinken. Jeg inviterte søstra mi og Ariana også.


Da vi kom frem til pappa steiket sola, og vi bestemte oss for å gå på trilletur med småttisene. Kristin, søstra mi som bor hjemme hos pappa, tok oss med til en barnehage så Lukas og Ariana fikk leke litt før vi la ut på langtur. Lukas stooorkoset seg, fikk klatre, disse og rutsje med mammsen. 

Etter trilleturen slappet vi av utendørs mens Lukas sov i vogna si. Det er så herlig å være ute når det er sol og varmt! Jeg har virkelig fått sommerfeelingen nå! 

Flere som har koset seg i helga? 

1 kommentar

Siste innlegg