Sunday is funday og tid for familie

I dag fikk jeg en hyggelig telefon fra broren min som ville komme på besøk, og da benyttet jeg anledningen til å invitere hele familien. Heldigvis hadde jeg ferdig vaffelrøre i skapet, og laget en haug med nydelige vaffler. Søstra mi, samboeren hennes og Ariana kom på besøk, broren min, og mamma og mannen.

Lukas lå å sov da besøket kom, og ble så lykkelig da han våknet og Ariana og tante var med innpå soverommet. Han elsker jo å ha besøk, og våknet på et sekund da han så hvem som var her. Småttisene storkoset seg sammen i flere timer. Det er så søtt å se når de leker sammen, og prater som bare det. Lukas babbler i vei, og Ariana svarer. De venter på tur, og svarer når den andre er ferdig å prate. Så søtt! 


Søstersen hadde med jordbær og vaniljesaus til oss. NAAAAM!!! 


Jeg serverte karamellkaffe og kakao laget med den fantastiske kaffemaskina vår

Etter at vi hadde spist og koset oss tok vi med småttisene ute på lekeplassen! Lukas elsker å disse mens Ariana stortrives i sandkassa.

Lukas fikk kjøre traktor og sparke litt fotball også

Og etter en stund fant Lukas ut at det faktisk var veeeldig gøy i sandkassa. Han begynte å kaste sand overalt og fikk sand i håret og inni jakka, og ned i nakken. Det endte med et herlig skumbad til kvelds. Måtte få han ren etter dagens leking:P 

1 kommentar

Siste innlegg