Sand i håret

I dag startet jeg og Lukas dagen med leking utendørs, vi elsker å leke ute og blir aldri lei. Nå er det sandkassa som er det mest populære, og enda mer morsomt er det å kaste sand opp i lufta, og over alt. Tilogmed i håret mitt! Da jeg tok med Lukas inn og skulle skifte på han, var det sand på bodyen, og tilogmed på magen og bleien. Sand var over alt og dekket baderomsgulvet. Jeg er ingen fan av sand i leiligheten, men så leng Lukas storkoser seg som han gjør, ja da er det helt greit!

Etter dagduppen spurte søstra mi om jeg og Lukas ville væremed på City Syd en liten tur, og det kunne vi ikke si nei til. Hun og Ariana kom og plukket oss opp siden bila vår er på reperasjon for tiden. På City Syd shoppet vi ikke stort, men Lukas fikk seg noen råkule solbriller, og nye sandaler siden vi reiser til SYDEN NESTE UKE! Jeg var på utkikk etter badeshorts også, men fant ikke den perfekte. Jeg vet akkurat hva jeg vil ha til Lukas, men ingen matchet kravene mine. 


Dagens antrekk


På City Syd var det en dame som laget ballonger til barna. Vi stod i kø kjempe lenge, men da Lukas fikk ballongen sin synes han ikke det var noe spennende i det hele tatt. heheheh 

Hatt en fin dag?

4 kommentarer

Siste innlegg