For en fantastisk dag!

17.Mai har virkelig vært heeelt fantastisk! Jeg har ikke ord!! Vi har storkoset oss, og hatt strålende sol i hele dag!!! Først møtte jeg søstra mi, typen og Ariana på Heimdal der de bor. Vi trillet til skolen der toget skulle gå fra, og joinet barnehagen til Ariana. Synes det var viktig at Lukas skulle få være med å gå i tog, for å få den opplevelsen. Lukas storkoset seg til korpsmusikk, og danset i vogna. Han synes det var kjempe spennende med så mange mennesker overalt, og ville veeldig gjerne ha gassballong. Så søtt <3

Da vi kom til skolen der toget sluttet, møtte vi mamma, mannen, broren min og dama hans. VI tuslet innpå skoleområdet og ordnet med drikke til alle mann. Det var så varmt i dag, at vi ble råtørst da vi gikk i toget. Nestge gang tar jeg med vann, hehehe… Da vi dro fra skolen ble vi med mamma og co på en restaurrant og koset oss.

Litt senere hentet jeg kjæresten min hjemme, og vi dro til byen. Der skulle vi møte “stepappan” min og hele gjengen vi alltid møter på 17. Mai. VI har alle de år hadd tradisjon å spise middag på Peppez, og i år var intet unntak. Lukas fikk smake pizza og koset seg som bare det, så fikk han endelig gassballong også:)

Da vi kom hjem tom vi med oss Lukas på lekeplassen og leket lenge med han. Dette har vært en magisk dag!!! 

Har du koset deg på 17.Mai? 

1 kommentar

Siste innlegg