Beste Pinse

Pinseaften dro jeg å handlet med Lukas, det var mye vi måtte ha siden butikkene skulle være stengt en ekstra dag, men selvfølgeig glemte jeg det viktigste; Grøt til Lukas og våtservietter. Heldigvis hadde jeg pakket ned akkurat dette til reisen vår på Søndag, så da var det bare å pakke det frem igjen. Enkelt og greit!

På ettermiddagen dro jeg og Lukas hjemme til Svigerforeldrene til søstra mi. Vi var nemlig invitert dit på grilling. Koselig, for både mamma, broren min, pappa, og mine svigeforeldre var reist bort. SÅ det var utrolig hyggelig å få være med på grilling hos søstersens svigerforeldre.

De hadde laget helt amazing mat, og vi storkoset oss hele gjengen. Lukas og Ariana leket seg, og hadde det veldig gøy. SÅ fikk de såpebobbler i gave, og det var kjempe stas! Lukas elsker såpebobbler! Været er helt upåklagelig for tiden, det er helt fantastisk å sitte ute med familie og bare kose seg, og nyte livet!

Har du hatt en fin Pinse?

3 kommentarer

Siste innlegg