The Summer is here!

Det er så deilig at sommeren har kommet på  besøk, i går hadde vi over 25 grader her i Trondheim. Jeg og Lukas våknet da en fugl var rett utenfor vinduet vårt og kvittret klokken 07.00. Men det er HEEELT greit, jeg elsker å våkne når solen skinner inn vinduet, da blir jeg lys våken og glad, uansett hvor lite jeg har sovet.

VI spiste frokost og kledde på oss i full fart, ivrig på å komme oss ut. Vi var faktisk ute å lekte i hele 5 timer i går, totalt!! Den første runden leket vi i sandkassa, og Lukas fikk sand over alt. Måtte dusje han da vi kom inn, og det måtte vi gjøre 3 ganger denne dagen! hehe, sånn er det å sitte med short og tskjorte i sandkassa.

Utover dagen møtte vi på Margrete og Niclas, og Lukas storkoset seg sammen med Niclas. De er nesten like gammel, bare noen måneder som skiller de, og de satte virkelig pris på hverandres selskap. Sammen kjørte de traktor, leket med ball og lo.

Etter at vi hadde leket lenge, inviterte Margrete oss på terassen dems, for der har de et badebasseng. SMåttisene fikk bade og kose seg i varmen, fikk juice og appelsin. For en herlig dag! Jeg fikk tilogmed farge, og ble litt solbrent på ryggen. Greit å bli litt brun før vi reiser til syden i slutten av uka!!! 

Er det varmt hos dere? 

0 kommentarer

Siste innlegg