Nasjonaldag

I dag da jeg dro på butikken for å handle frokost, oppdaget jeg st de ansatte hadde på seg en type kostyme som var ganske stilig, men tenkte ikke mer over det. Litt senere fikk vi høre at det er gran canarias nasjonaldag i dag, morro! Har sett mange mennekser i disse kule draktene, og det ser ut som mange spanjoler har fri i dag. Noen butikker er også stengt.

Vi startet nasjonaldagen med bading i jacuzzi, før vi dro ned ved bassenget og badet enda mer. Lukas elsker å bade, og ar blitt en skikkelig badenymfe etter all badingen på denne turen.

Jeg og sambo liker å finne på ting, og vi elsker å dra på utflukter. Så i dag måtte vi på enda en utflukt. Turen gikk til Maspalomas, der ble det lunsj og litt shopping. Jeg letet etter butikker som selger klær til barn, men fant ingen. Kjøpte ikke noe til meg selv heller, men sambo fant noe. Etter lunsj, shopping og tur ved strandpromenaden (som minnet veldig om miami) tok vi taxi hjem og skiftet.

På kvelden dro vi på Anfi igjen, spiste en god middag og deltok på underholdninga der. Det var masse dans for barna, og Lukas stoooorkoset seg. Det er så herlig å se!

4 kommentarer

Siste innlegg