Og slik gikk det på jobb

Jeg måtte stå opp kl 05.00 i morgest for å rekke alt jeg skulle gjøre før jobb; jeg måtte nemlig pakke ut det siste av baggasjen fra i går, og brette en haug med klær. Hadde en time på meg til husarbeid før jeg måtte ordne meg til å dra på jobb, men kom ikke lengre enn halveis. Jeg var nervøs da jeg dro til jobb, for dette var Lukas og pappsen sin første dag sammen alene uten mammsen. De sov begge søtt da jeg tok bussen på vei til jobb.

Det er rart å komme tilbake på jobb når det nesten har gått 2 år, og man føler det meste er glemt. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg fort inn i det igjen. Det gikk ganske bra i dag, og det var koselig å møte alle sammen igjen. Fikk også snapchat av kjæresten min, som viste hvor mye Lukas koset seg. De var blandt annet på Sirkus shopping, og på besøk til farmor. Så dette har gått bra.

Jeg jobber nå 80 prosent, så i morgen har jeg fri. herlig! Og i JULI har jeg permisjon igjen. Lukas begynner jo ikke i barnehage før han er 1,5 år akkurat på DAGEN faktisk, så vi skal få en nydelig sommer sammen!

Da jeg kom hjem fra jobb idag, tok jeg med Lukas ute og lekte. Vi hoppet på trampoline, lekte i dukkehus, i sandkassa og kjørte traktor og disset. Hadde det kjempe koselig. 

2 kommentarer

Siste innlegg