Stay away

På Tirsdagskvelden ble Lukas akutt syk, vi trodde først han hadde reagert på noe han hadde spist. Men da han fortsatte å spy og spy, skjønte vi fort det var spysyken. Han kastet opp hele kvelden/natta, og gråt mye!

Dagen etterpå måtte jeg være hjemme fra jobb. Greit nok at pappan har permisjon, men vi fikk ikke i Lukas noe veske, annet enn amming, derfor trengte han meg! Han spydde flere ganger på Onsdagen også, men ble gradvis bedre.

På Torsdags morgenen ble samboeren min syk! Da var det hans tur til å kaste opp, han ble utrolig dårlig, sengeliggende. Men jeg måtte nesten dra på jobb, så farmora til Lukas passet han. Nå er både Lukas og sambo bedre, og jeg håper jeg slipper unna runden her. Nå er det helg, å den vil jeg nyte med lille familien min.

Dårlig blogging de siste dagene fordi jeg har måttet vaske spy/skifte på senger/lage mat/vaske/ta meg av 2 syke/ etter jobb, så det har tatt alt av min tid den siste tiden.

1 kommentar

Siste innlegg