Blondiii!!

I dag våknet jeg kvart over 5! Jeg liker å ha god tid om morgenen, men det virker som jeg får det travelt uansett når jeg står opp. Heldigvis var det solskinn, og det e alltid en perfekt måte å våkne på! 

Lukas storkoser seg med pappsen om dagen nå som han har permisjon, det er fullt fres dagen lang, og Lukas sovner 7 på kvelden. De er på farten HELE dagen når jeg er på jobb, og når jeg kommer hjem, er det en utslitt Lukas jeg møter på. De dagene jeg er hjemme sover Lukas vanligvis 4 timer på dagduppen, mens når pappsen er hjemme sover Lukas kun 15 min. Det er ikke rart Lukas sovner tidlig på kvelden, lille søte Gullgutten min<3 Jeg savner han sykt mye når jeg er på jobb, men bortsett fra det, så var det gøy å starte på igjen. Det er morsomt å få nye utfordringer, og bryne seg på litt andre ting.

Men jeg gleder meg glugg ihjel til enda en måned med permisjon i JULI!!!! AAAAAH!!! GLEDER MEG!!! Da skal jeg og Lukas finne på mye sprell!!!

I dag etter jobb dro jeg på City Syd en tur, det var mye jeg manglet; BHer, Singletter, Pinsett, Bodyer til Lukas, osv…. Fant ikke halvparten av det jeg EGENTLIG skulle ha, men endte opp med mye annet. Blandt annet enda en hårfarge. Håret mitt har jo blitt blondt igjen etter Syden, og nå er jeg tilbake der jeg var før jeg farget det. (Liker ikke) Derfor må jeg farge det på nytt igjen, og jeg håper jeg rekker det i kveld. Det er ingen hemlighet at jeg ikke bruker permanent farge når jeg farger håret, men jeg forventer at fargen skal sitte litt lengre enn noen korte uker.  

1 kommentar

Siste innlegg