Amazing weekend

Det er så deilig med helg, for da har jeg hele dagen sammens med Lukas og kjæresten min. I dag sto vi opp tidlig, siden vi alle 3 sovnet i 7 tiden i går. Vi hadde noen ærend på morgenen, og var en liten tur på shopping før det ble alt for hektisk i butikkene. Lørdager er absolutt ikke en bra shoppedag, men starter man tidlig nok, går det greit!

Da vi kom hjem fikk Lukas en 3 timers dupp, noe jeg tror han synes var veldig godt. Han sover jo så lite når pappan er hjemme, for da er det full farte hele tiden. Når han våknet fra duppen sin, var han i strålende humør, som alltid. Og vi dro på besøk til søs og Ariana. Lukas og Ariana storkoser seg sammen, og vi leket inne før vi dro en tur ute på lekeplassen og leket enda mer.

Etter mye leking dro vi på trilletur, og matshopping sammens. Småttisene koset seg i vogna, og været var amazing! 


Nå driver jeg å farger håret brunt igjen, og jeg håper jeg blir like fornøyd som jeg ble sist!

Ha en strålende kveld alle sammen! 

1 kommentar

Siste innlegg