Grillparty og familiekos

Ny rekord!! Lukas våknet ikke før 10.40 i morgest! Enda han la seg 20.00 i går kveld. Det var godt å sove ut ja!

Det var meldt varmt og strålende vær i dag, derfor tok jeg med Lukas ut på tur i vogna. Vi rakk ikke komme langt før det begynte å tordne og lyne, så vi måtte forte oss hjem igjen. Jeg er livredd tordenvær, og løp så fort jeg greide hjemover!

På ettermiddagen var vi invitert på grillparty hjemme hos svigers. Det gledet vi oss masse til! Vi har nemlig ikke spist middag på flere dager, og derfor gledet vi oss ekstra mye til herlig grillmat!

Det ble servert masse fantastisk mat, både til store og små, med is og jordbær til dessert! Lukas leket masse med søskenbarnet sitt, Sebastian, og storkoset seg som bare det. Været var fantastisk, og dagen har vært helt super!

Nå har Lukas sovnet, og jeg skal spille warcraft med kjæresten?! (Heter det det?) jeg er litt skapnerd:P hahahah

1 kommentar

Siste innlegg