Avslutning

I dag etter at jeg hadde vært hos mamma, dro jeg hjem og duppet med Lukas en liten time før jeg skulle møte noen hyggelige kollegaer på Bryggen i Trondheim! En herlig kollega av meg skal nemlig slutte, derfor skulle vi kose oss med god mat og gi henne noen gaver! Det er alltid så trist når noen slutter, spesielt denne solstrålen!

Jeg har aldri vært på bryggen tidligere, men kommer garantert til å dra dit igjen. Det var en nydelig restaurrant med fantastisk mat. Jeg har aldri smakt en så spennende kyllingsalat før! Det var så spesiell smak, jeg har aldri smakt noe liknende. NAM! Desserten var også aldeles utsøkt. 


Solbriller og morgenkåpe, herlig kombo. hahahh


Kjempe koselig plass


Jeg bestilte kyllingsalat. Det er den mest spennende kyllingsalaten jeg har spist; EVER!

Dessert!!!

Trondheim by er vakker på sommeren, og i dag var været fantastisk

1 kommentar

Siste innlegg