Et oppgjør med seg selv

Jeg er ikke lengre den jenta jeg en gang var, mine prioriteringer er endret. Nå er jeg ikke hun som har over 300 par sko, over 400 kjoler eller 300 vesker. Eller jenta som er med i artikkel i bladet Kamille fordi jeg har så mange sko.

Etter at jeg ble mamma er det viktigere ting å prioritere enn å ha mest mulig av alt. Jeg har ALLTID elsker sko, kjoler og vesker, og hatt et stort behov for å kjøpe alt jeg kommer over. Det er nok en typisk jentegreie dette. Men så har alle innkjøpene bare blitt støvet ned, fordi jeg ikke rekker å bruke alt! Jeg har haller ikke plass til alt! Nå må jeg må prioritere det som er mer viktig for meg, slik hverdagen er nå. 

System, god plass og orden er viktig for meg. Derfor har jeg gått gjennom boden vår og klesskapet mitt. Jeg har gitt bort 5 svartsekker med klær til Fretex, og samlet sammen masse klær og stasj som venner og familie skal få. Jeg har funnet over 200 par sko jeg skal gi bort/selge, og nå har jeg bare rundt 100 par igjen. Men det får være nok. Er det ikke det da? Jeg har vell egentlig ikke behov for over 300 par sko!

Det føles utrolig godt å få ryddet litt, og endelig få litt større plass

Kjoler som skal borte


Noen av de jeg beholder

3 kommentarer

Siste innlegg