Sjekk meg inni hue!

Omg! I morgest hadde jeg time for å ta MRundersøkelse kl 0840! Det gikk ikke så bra!

Lukas sov kjempe godt i morgest og våknet ikke en gang av at jeg kledde på han. Fikk skikkelig dårlig samvittighet da jeg måtte vekke han, men vi måtte bare komme oss av gårde!

Sa jeg kom inn på rommet hvor keg skulle ta MR ble jeg gitt en alarmknapp jeg måtte trykke på hvis vi skulle avbryte undersøkelsen. (Hjelp, er det så skummelt tenkte jeg da)

Det tok 15 min, senga jeg lå på ristet, og det bråket noe forferdelig. Jeg fikk høre på radio, men hørte nesten ingenting pga støy fra maskina. Jeg fikk nesten klaus og var nær å trykke på alarmen. Men heldigvis greide jeg holde ut!

MR er en av de undersøkelsene jeg skal ta for å finne ut hvorfor jeg er slapp/svimmel/dårlig balanse osv! Orker ikke skrive alle symptomene her, de er mange og private.

Er spent på resultatet som kommer om en uke

Ps: Da er vinneren av konkurransen kåret. Vinneren denne gangen ble Tine. Gratulerer så mye!

5 kommentarer

Siste innlegg