Et belte av smerte

Akkurat nå lever jeg i et smertehelvette. Jeg greier ikke å gå ordentlig, og jeg greier ikke å bevege meg når jeg ligger i senga. Ryggen har sannelig sviktet igjen, skal tro om det har sammenheng med skoliose og overbelastning?

Det er ikke mange månedene siden sist jeg hadde det så vondt. Da dro jeg til legen, og fikk bare noen tabletter. Den gangen ble jeg helt fin på to dager! Nå har jeg vært helt invalid i mange dager, og foreløpig ser det ikke ut som tablettene har hatt noen effekt.

Jeg har sterke smerter i korsryggen som går som et belte hele veien foran, slik at jeg har vondt i hele bekkenet. Og fordi jeg ikke greier gå ordentlig, har smerten flyttet seg lengre opp i ryggen også. Jeg er kvalm og kaster nesten opp pga smertene.

Verst er dette for Lukas synes jeg. Jeg greier ikke løfte han, ta han med ut å leke eller leke med han inne. Og jeg får så dårlig samvittighet. Heldigvis har pappsen vært hjemme i dag, og tatt seg av det meste:)

Tips til hva som funker mot en vond rygg?


0 kommentarer

Siste innlegg