Avhengig av hjelp

Da jeg våknet i morgest kjente jeg at jeg ikke kom til å greie  å ta meg av Lukas, for ryggen var ikke mye bedre i dag enn den var i går.  Derfor måtte kjæresten min vær hjemme fra jobb, for å hjelpe meg. Jeg har bare slappet av, og hvilt ryggen så godt jeg kan. Hvis jeg ikke er 100 % frisk i morgen blir jeg sur! For nå har dette pågått alt for lenge. Jeg vil ikke kaste bort “ferien” Min på å være sengeliggende.

I dag skulle jeg egentlig ringe legen for å høre resultatet på MR, men det kom jeg ikke på før de hadde stengt telefonen. SÅ i morgen må jeg ringe, og i tillegg bestille time, slik at jeg får henvisning til ryggskolen og alt annet jeg trenger for å holde ryggen frisk fremover.


I dag har denne vært min beste venn:

Min herlige sofa

Hvordan har din dag vært? 

7 kommentarer

Siste innlegg